Warsztaty z zakresu prawa dla rodzin objętych wsparciem asystenta rodziny.

Warsztaty z zakresu prawa dla rodzin objętych wsparciem asystenta rodziny.

 

Umowa sprzedaży konsumenckiej to jedna z najczęściej zawieranych umów w obrocie konsumenckim. Zawiera się ją prawie codziennie. Warto zatem wiedzieć co zrobić, gdy zakupiony przez nas towar jest wadliwy lub w inny sposób niezgodny z umową.

Dlatego też w dniu 10 marca odbyły się warsztaty na temat zasad dotyczących zawieraniaumów sprzedaży , zasad składania reklamacji w razie wystąpienia wady w zakupionym towarze, omówiono również rodzaje gwarancji, oraz warunki odstąpienia od umowy.

 

Spotkanie dla rodzin objętych wsparciem asystentów rodziny prowadził konsultant ds.prawa Magdalena Anna Perkowska.

W warsztatach uczestniczli Asystenci Rodziny: Aneta Michalak, Sylwia Grzybowska, Marta Maj-Oleksiewicz, Jadwiga Pogorzelska